Wednesday, 6 February 2013

I'M MRS KERTU

Pengumuman...pengumuman untuk pembaca blog ini...novel sulung akak bakal diterbitkan oleh Penulisan2U...berkemungkinan pada pertengahan bulan Februari ini...harap sudi-sudilah membeli karya akak  ni ye...Kisah Adam dan Ainul yang diberi tajuk baru I'M MRS KERTU.

Terima Kasih....

12 comments:

  1. good nesw! tahniah ya...insya allah saya akan beli.

    ReplyDelete
  2. Wah..Tahniah kak..Insyaallah nnti saya beli..dh lama xshopping novel ni..hehehe.. Semoga lepas ni ada lagi yg menyusul..

    ReplyDelete
  3. wah..goodnews yea..tahniah untuk kakak.insyaallah nnt yana bli..dh lme tunggu,tringin sgt nk pluk citer ni dlm versi cetak.haish mkin bnyk novel yg yana nk bli nmpknya

    ReplyDelete
  4. saya dah abis baca...creta mmg best...hubby dier mmg sweet...tahniah dan keep up the good work.

    ReplyDelete
  5. sejak nampak sinipsis cerita nie...dah tertarik nak baca tapi banyak tempat yg saya dah cari tapi masih tak jumpa lg...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. besttt sangat novel tu..suweettts.terbaik la.karakter adam yusof n ainul tu kiut je.kui3

    ReplyDelete
  8. saye dh bace...
    best sangat berulang-ulang kali saya bace...
    kalau jadi drama bersiri..
    siapa lah actor bagi ADAM YUSOF dan actress untuk AINUL MARDHIAH..
    mesti sweet gile...
    x dpt bayang kan wuuuu...

    ^o^ novel akak mmg superb la!!

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum kak saya nak tanya akak masih ada lagi tak stok novel im ms kertu

    ReplyDelete